As we walk this land

當我們走在這裡

Side by side, hand in hand

肩並肩 手牽手

I know that some clouds may pass

我知道總會有浮雲飄過

But if we hold on tight

但只要我們緊握彼此

And love with all our might

並且有愛相隨

Then the thorns in our life will never last

那麼生命中的苦痛便從此消失殆盡



And the roads may sometimes be unpaved

眼前的路難免崎嶇

You may think that our love can not be saved

或許你覺得我們的愛得不到救贖

Though the world out there

雖然外面的世界

May be cold to all we share

對我們來說太冷酷

I have you, to take me through the night

我有你 帶我穿過黑夜

And if we hold on tight

但只要我們緊握彼此

And stay ture to all that's right

忠誠的面對一切對的事物

Then baby, our love will always last

那麼親愛的 我們的愛就永恆不變



See the sunrise in the sky

望著天空的日出

Kiss the sunset as we lie

躺著看日落

At night, I'll never leave your side

夜晚時 我絕對不會離開你

But i know someday

但我知道有一天

I'll be gone, and you'll be gray

我會死去 你也將老去

Oh, darling, wish that i could heal your pain

Oh 親愛的 多希望我能分擔你的痛苦



And if we hold on tight

但只要我們緊握彼此

And stay ture to all that's right

忠誠的面對一切對的事物

Then baby, our love will always last

那麼親愛的 我們的愛就永恆不變



Though the world out there

雖然外面的世界

May be cold to all we share

對我們來說太冷酷

I have you, to take me through the night

我有你帶我穿過黑夜

And if we hold on tight

但只要我們緊握彼此

And stay ture to all that's right

忠誠的面對一切對的事物

Then baby, our love will always last

那麼親愛的 我們的愛就永恆不變



And if we hold on tight

但只要我們緊握彼此

And stay ture to all that's right

忠誠的面對一切對的事物

Then baby, our love will always last

那麼親愛的 我們的愛就永恆不變











arrow
arrow
    全站熱搜

    onlynin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()